"مَنِ اُو"
__
لازم دونستم اینو برای اولین بار و آخرین بار بگم
دوستان من لزومی نمیبینم زندگی خصوصیمو عمومیش کنم و بخوام ب همگی بگم چون دلیلیم نداره اگر سوالی باشه در حدی ک بشه جواب میدم اگرم پیامی سانسور میکنم یا بخاطر اینه ک چنل فیلتر نشه یام ک اسمی هست ک نمیخوام معلوم بشه پس لطفا ناراحت نشید ک بعضی سوالارو جواب نمیدم.
و امیدوارم درک کنید🤍