مثل باباطاهر بهش بگید:
گل سرخم چرا پژمرده حالی؟
بیا قسمت کنیم دردی که داری
که تو نازکدلی طاقت نداری🥲✨
.
یییذره مربوط بود،ولی خب🗿
"مَنِ اُو"
مثل باباطاهر بهش بگید: گل سرخم چرا پژمرده حالی؟ بیا قسمت کنیم دردی که داری که تو نازکدلی طاقت نداری
سید بلد بودی رو نمیکردیا شیطون😂😂