"مَنِ اُو"
وقتی ب درخواست نوه عزیز این اهنگ توماشین گذاشته میشه و نوه کنترل خودشو از دست میده😂💔
"مَنِ اُو"
نمیدونم از اینکه قرار نیس فردا ساعت ۶ پاشم برم مدرسه خوشحال باشم یا ناراحت.
خوشحال باش
من تا تهش رفتم الانم دانشگام
هیچ جا برات توی درس نر.یدن
بجنگ یه حرفه رو یاد بگیر کسب و کار خودتو راه بنداز
"مَنِ اُو"
ناثیر حرفای منه داشم ک خوبی😂😂😂
راسش یچیزی ب اسم عادت هست
کلا دیگ عادت کردم برا همینه خوبم...
"مَنِ اُو"
راسش یچیزی ب اسم عادت هست کلا دیگ عادت کردم برا همینه خوبم...
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا