"مَنِ اُو"
هنوزم که هنوزِ فازِ معلمایی که نمیذاشتن دو نفره بریم آب بخوریم ولی تک میذاشتن رو درک نمیکنم.
همونطور که وقتی دشویی داشتیم میگفتن زنگ تفریح میخواستی بری
"مَنِ اُو"
همونطور که وقتی دشویی داشتیم میگفتن زنگ تفریح میخواستی بری
ولی من زنگ تفریحام فق دنبال اذیت کردن دوستام بودم جوری ک یادم میرف چیزی بخورم و سرکلاس وقتی معلم درس میداد میخوردم😐😂
حتی مبینام شاهده دوتایی قایمکی میخوردیم😂😂