"مَنِ اُو"
عشق اگر ادم بود:
اصن وقتی لبخند میشینه رو لباش،آدم دلش میخواد اون لحظه رو شات بگیره نگهداره🥲
"مَنِ اُو"
اصن وقتی لبخند میشینه رو لباش،آدم دلش میخواد اون لحظه رو شات بگیره نگهداره🥲
از الان تا ۵ سال دیگه حق🤌