"مَنِ اُو"
بہ وقتِ 🥳💕 " ¹⁴⁰²/⁷/¹¹ " #یادگاری
تولدت مبارک امیرحسین جان🌹
یک سال دیگه پیر شدنت رو تبریک میگم😁
انشالله همیشه صحیح سلامت در کنار زهرا🥰باشی
سلام عرض شد دیدم همه دارن تبریک میگن زشته من نگم😂😂
تولدت مبااارک🎂
از طرف دوست زهرا😂
شاد و پیروز باشید👋