ولی این روزا خدا با مشهد رو دور لج افتاده...
باااار چندمههه تو این یکی دوماه داره زلزله میشهههه
4.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ینی میشه منم یروز بیام بشینم جلو گنبدت بگم دیدی شد...؟! :))
"مَنِ اُو"
https://harfeto.timefriend.net/17084457933851 لینک ناشناس چنل👆🏻✨
بگید ببینم شماهام وقتی زیادی دلتنگ میشین
دیگ رفتارتون حرفاتون دست خودتون نیست یا فقط من اینجوریم؟!🥲
اخ اخ چیزه بدیه ، من احساس میکردم یکی قفسه سینم رو داره فشار میده 😔 ولی به شرطی که بدونی واسه کی دلتنگی خیلی ها لیاقت اینکه ذهنتون درگیرشدن کنی رو ندارن
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
اره خب واقعا اینم حرفیه🥲