"مَنِ اُو"
آسمون قشنگِ امروز حرم🥺😍
میسپرمش ب خودت :))
مثل همیشه برامون پدری کن و درستش کن...
اگه الان ،ناراحتی، غصه داری، نگرانی، فكرت مشغوله ولی داری سخت تلاش میکنی و میجنگی مطمئن باش آخرش خوب میشه قشنگ میشه روشن میشه به قول مولانا:
اگه ابرها گریه نمیکردن
جنگل ها نمی خندیدن! :)