اگه الان ،ناراحتی، غصه داری، نگرانی، فكرت مشغوله ولی داری سخت تلاش میکنی و میجنگی مطمئن باش آخرش خوب میشه قشنگ میشه روشن میشه به قول مولانا:
اگه ابرها گریه نمیکردن
جنگل ها نمی خندیدن! :)
بعضی از دختر پسرهای هم سن و سال خودمون کارایی میکنن که دلم میخواد برم مامانمو بغل کنم و ازش بخاطر نحوهی بزرگ کردنم تشکر کنم !