- بعضی از ضربه ها نمیبُره، زخم نمی کنه، حتی خراش هم نمیندازه!
فقط دردت میاد...
انقدر زیاد که تورو از پا میندازه :)
امروز از طرف مدرسه رفتیم نگار خانه رضوان،یک نمایشگاه خیلی خیلی بزرگ و قشنگ ب کسایی ک علاقه ی زیادی ب هنر دارن پیشنهاد میکنم حتما برن و ببینن🥲✨.
"مَنِ اُو"
امروز از طرف مدرسه رفتیم نگار خانه رضوان،یک نمایشگاه خیلی خیلی بزرگ و قشنگ ب کسایی ک علاقه ی زیادی ب
سبک نقاشی ها هم هایپرئال هستش و همشونم با مداد رنگی کشیده شدن.
استاد مهدوی هم بودن و من برای اولین بار استاد رو از نزدیک دیدم و خیلی خیلی خوشحال بودم ک دیدمشون🥲💛.