دوست داشته شدن خیلی قشنگه اینکه کسی شمارو عشق بدونه خیلی قشنگه ، اینکه کسی معتقد باشه هیچکس شبیه شما نمیخنده خیلی قشنگه ، اینکه کسی جزئیات شمارو حفظ باشه خیلی قشنگه ولی اینکه کسی شمارو بلد باشه خیلی قشنگ تره :)))
"مَنِ اُو"
با این گرمای هوای مشهد کی باورش میشه ۳ روز از زمستون گذشته؟!😐😂
انگار وسط تابستونیم