هدایت شده از ᯓ𝚁𝚊𝚑𝚒❫رهـی
اگه یکی رو دوست دارین، توی عصبی بودنش دوسش داشته باشین، توی بدحالیشم دوسش داشته باشین، وقتی هم داره میشکنه و پر از انرژی منفیه دوسش داشته باشین، وگرنه حال که خوب باشه همه مهربونن و آدم رو دوست دارن.
1.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🖤هادی اگر تویی که کسی گم نمیشود
شهادت حضرت امام_هادی علیه السلام
تسلیت باد 🥀🖤
واسه شما هم پیش اومده که بعضی وقتا یه کلمه رو بنویسید بعد حس کنید اصن قیافش یجوریه برید گوگلش کنید یا من فقط اینجوریم؟!😐😂