"مَنِ اُو"
همیشه دوست داشتم برم اعتکاف و هیچ وقتم قسمت نشده🥲💔
ولی قسمتم شد و فردا شب قراره برمممم:))
هدایت شده از - متحیرانِ خاموش ؛
6.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- علی علی تو به والله تمام منی . 💚✨️
احساس میکنم خدا با من خصومت شخصی داره😐
چرا باید وقتی من بیام اعتکاف
کل مشهدو برف بردارههههه💔