بخوام تجربمو از اولین اعتکافی ک رفتم بگم ..
خیلی حس قشنگی بود،آشنا شدن با دخترایی ک تاحالا ندیدیشون و ۳ روز زندگی کردن کنارشون،شب بیداری ها و حرفای یواشکی و ارومی ک با دوستات میزنی و باید مراقب باشی کس دیگ ای اذیت نشه خوندن دعاهای دست جمعی و زیارت ها و و و...
ولی امشب شب آخر بود:)
همگی ما یک حس خیلی عجیبی داشتیم ..
اینکه ۳ روز رو باهم بودیم و چقدر سریع گذشت و الان دیگ وقت خداحافظیه (:
موقع خداحافظی گلوهای هممون پُر بود از بغض و گریه ولی ب امید اینکه بازم همدیگه رو ببینم ب قلب هامون تسلی دادیم🤍🌿'
#زهرابانو