"مَنِ اُو"
بهتون یه نصحیتی بکنم ک خودم هیچ وقتتتت بهش گوش نمیکنم؟! هرگز با موی خیس بیرون نرید🥲
وقتی احساس میکنید گلوتون درد میکنه یا صداتون گرفته اصلا بلند صحبت نکنید🚶🏻♀💔.
#نصیحت۲
"مَنِ اُو"
ای اهل حرم میر و علمدار خوش آمد:)))
سقای حسین سید و سالار خوش آمد:)))