هدایت شده از ᯓ𝚁𝚊𝚑𝚒❫رهـی
این جمله رو دوست داشتم:
گاهی فکر میکنین
دلتون میخواد ناپدید بشین
ولی در واقع
دوست دارین یه کسی بیاد و
بگرده و پیداتون کنه.
انگار هرچی بیشتر برای نجات دادنِ خودم
دست و پا بزنم بیشتر تو این مُرداب فرو میرم ...