هدایت شده از ߊ߬ܩߊل| 🇮🇷 𝓐𝓜𝓐𝓛
من چندسالیه منتظر عیدم
منتظر قبل از عید
منتظر شوق خرید لباس نو
مهمونی رفتن
عیدی گرفتن
راستی چندساله عید نشده؟
چند سال دیگه عید میاد؟
ولی من که میدونم خدا با ما مشهدیا
خصومت شخصی داره..
میپرسی چرا؟ صبح یجوری هوا سرده ۳ درجه زیر صفره که انگار قطب شمالِ
ولی ظهرش یجوری گرمه ک انگار چله تابستونه..
خدایا اگه با ما مشکلی داری بیا حلش کنیم خب این کارا چیه اخه😩.
ولی تازگیا فهمیدم بعد از بیدار شدن از خواب خیلی طول میکشه تا به تنظیمات کارخانه برگردم🚶🏻♀.