هدایت شده از 𝐼 𝒾𝓃𝒸𝑜𝓂𝓅𝓁𝑒𝓉𝑒
همه چی خوب و آرومه، یهویی یه حجم عظیم دلشوره و نگرانی و ترس از آینده میاد تو دلت، انگار یه پادگان تو دلت رژه میرن، چیه این آدمیزاد؟!
۱۴۰۲ برام پر از سختی و شکست خوردن بود..
سالی پر از گریه و خنده
۱۴۰۲ رو با وجود یه آقایی شروع کردم
و با وجود خودش تموم شد و شد بهترین اتفاق امسالم :)♥️
۱۴۰۲ بم یاد داد تو تنهاییت تو سختیات هیچکس دور ورت نیس ولی اون همیشه تنها تکیه گاهم بود و هرجا زمین خوردم خودش دستمو گرفت و شد قوت قلبم...🤍
امسال ادمای زیادی رو از دور ورم حذف کردم و خیلیا رو بهتر از قبل شناختم..
خیلی شبارو بخاطر حرفاشون تا خوده صبح اشک ریختم و صبحش دیگ همون افراد برام مُردن...
خیلی جاها شکست خوردم و قوی تر از قبل پاشدم و ب زندگیم ادامه دادم.
و همین برام شد تجربه.
امیدوارم ۱۴۰۳ سال خوبی برام باشه
۱۴۰۲ ممنونم ازت💕'
#زهرابانو