هدایت شده از ژیوان ؛
گاهی سکوت میکنی چون اینقدر رنجیدی که نمیخوای حرف بزنی
گاهی سکوت میکنی چون هیچ حرفی واسه گفتن نداری
سکوت گاهی یه انتظاره و گاهی یه اعتراض ..
اما بیشتر وقتا سکوت برای اینه که هیچ کلمه خاصی نمیتونه غمی که توی وجودت داری رو توصیف کنه
و این ینی همون حس تنهایی :)