هدایت شده از ژیوان ؛
گاهی سکوت میکنی چون اینقدر رنجیدی که نمیخوای حرف بزنی
گاهی سکوت میکنی چون هیچ حرفی واسه گفتن نداری
سکوت گاهی یه انتظاره و گاهی یه اعتراض ..
اما بیشتر وقتا سکوت برای اینه که هیچ کلمه خاصی نمیتونه غمی که توی وجودت داری رو توصیف کنه
و این ینی همون حس تنهایی :)
بوسهات واجب ، غمت مکروه ، لبخندت مبـاح . .
ای گـنــاهِ من بگو قدری ثوابم میدهی ؟:)♥️
سلامم چطوورین عیدتون مبارک
یکم حرف بزنیم؟!💕✨
https://harfeto.timefriend.net/17084457933851