"مَنِ اُو"
یادمه وقتی بچه بودم و غذا نمیخوردم مامانم بم میگف همین یه قاشقُ بخور بزرگ میشی قوی میشی..
منم با کلی خوشحالی و اشتها اون لقمه رو میخوردم.
"مَنِ اُو"
غصه نخور آجی کوچیکه دو س روز دیگ میام همه غمات میره🙂
عه بسلامتی ابجی
انشالله بسلامتی برسی مشهد
"مَنِ اُو"
عه بسلامتی ابجی انشالله بسلامتی برسی مشهد
چ عجب از شما آقایِ عاشقِ خواهرِ ما
ممنونم انشاءالله پاگشاییتون کنم قم بیاید با زهرا جان♥️