"مَنِ اُو"
غصه نخور آجی کوچیکه دو س روز دیگ میام همه غمات میره🙂
عه بسلامتی ابجی
انشالله بسلامتی برسی مشهد
"مَنِ اُو"
عه بسلامتی ابجی انشالله بسلامتی برسی مشهد
چ عجب از شما آقایِ عاشقِ خواهرِ ما
ممنونم انشاءالله پاگشاییتون کنم قم بیاید با زهرا جان♥️
"مَنِ اُو"
چ عجب از شما آقایِ عاشقِ خواهرِ ما ممنونم انشاءالله پاگشاییتون کنم قم بیاید با زهرا جان♥️
سلامت باشی شما ابجی
ممنونم از لطفتون انشالله به برکت حضرت معصومه
2.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شب هرکسی به اندازه درداش میتونه طولانی باشه...