"مَنِ اُو"
برام دعا میکنید یچیزی بخیر و خوشی تموم بشه و بره؟ :)))
ممنونم از تموم کسایی که از دعا فراموشم نکردن🥲
"مَنِ اُو"
ممنونتم حضرت ابلفضل ♥️🥺😍
چقد دلم تنگ شد با این عکس و زل زدم بهش و بارش اشکام از کنترلم خارج شد:))
"مَنِ اُو"
بگردمم🥲😂
من اصن نمیدونم چرا اینجورم
هنوز سرماخوردگیم خوب نشده گرما زده شدم🚶🏻♀