رابطه همیشه پنجاه پنجاه نیست یه روزهایی یه نفر دچار مشکل و درگیری میشه و تو مجبوری بسوزی و بسازی و هشتاد درصدش رو خودت به دوش بکشی چون اون یه نفر به تو احتیاج داره، این یعنی عشق.
خیلی خوبه توی زندگیت ی نفرو داشته باشی وقتی صداشو بشنوی کل غم هایی که داری از بین بره ♥️
برای همتون آرزومندم 🤍
"مَنِ اُو"
شمایی ک گفتی حق تا اخر تابستون حق اعتراض به گرما نداری
من ک چیزی نگفتم😂🥲