نگو از کآرات #خصتہشدم بگو تایمت تموم شده
وگرنہ عاشق کہ خصتہ نمیشہ . . .
-با #کسی باش ك اگه #صَد نفر اومدن و بهش بَدِتو گفتن..!بِگه عب نداره خودم گفتم #بَد باشه(:
کارما میگه:
وقتی خوبی میکنی هیچکس متوجه نمیشه. ولی وقتی بدی میکنی!
همه خود به خود قضاوتت میکنن:)🖤
الان #قشنگ ترین اتفاق زندگیم اینہ کہ بخوابم دیگہ پا نشم . . . !