-با #کسی باش ك اگه #صَد نفر اومدن و بهش بَدِتو گفتن..!بِگه عب نداره خودم گفتم #بَد باشه(:
کارما میگه:
وقتی خوبی میکنی هیچکس متوجه نمیشه. ولی وقتی بدی میکنی!
همه خود به خود قضاوتت میکنن:)🖤
الان #قشنگ ترین اتفاق زندگیم اینہ کہ بخوابم دیگہ پا نشم . . . !
هدایت شده از >منهـگرافیستـ<
هیچ وقت توی داستان ما آدم خوبه نیستیم
چون زخمی که خوردیم یادمونه
ولی زخمی که زدیم و فراموش میکنیم