"مَنِ اُو"
اتفاقی افتاده؟
یسریا تو ناشناس ادبشونو نشون دادن گل چیزی نیس نباید توجه کرد
کاش یکم ادب داشته باشی.
اگه میخوای ادامه بدی
پس بهتره هم از اینجا و هم از چنل اصلی لف بدی
زرا ممبر .... نمیخواد
....)با همون فردیم ک همچین حرفیو زده خود ناشناس سانسور کرده منم بخاطر اینکه اینجا فیلتر نشه نمیگم بهتره خودت متوجه این بشی🌹.
"مَنِ اُو"
وقتی یه دختر دوست داشته باشه:
وقتی دوس پسر نداشته باشی و سینگل باشی همه این کارارو رو خودت پیاده میکنی🙂😂