"مَنِ اُو"
دعا گوی همتونم✨
و منی که پارسال یه همچین موقعی توی اون جمعیت بودم ولی امسال باید بشینم حسرتشو بخورم😭💔
اخه یکی نیس بم بگه دختر تو کل عمرت ب خربزه حساسیت داشتی
چی میخواستی ک امشب بعد از ۸ سال خوردی و اینجوری مث بادکنک باد کردی