اگه با این حقیقت که «همه قرار نیست تا آخر عمر دوست ما باشن و هرکسی یه دورهای داره» کنار بیاین زندگی راحتتری خواهید داشت
🎩 @Social_Twitter
راستش واسه من اینکه میگن «این نیز بگذرد» آرامشبخش نیست. چون نگرانی من بابت نگذشتنش نبوده؛ نگرانیم از اینه که وقتی گذشت، از من چی باقی مونده.
🎩 @Social_Twitter
در خواب ناز بودم که این بچه بیدارم کرد. اومده میگه من یادم رفته چطوری میخوابیدم! الآن بلد نیستم بخوابم! با بغض!
🎩 @Social_Twitter
جاش خیلی خالیه. شبا میرم چراغ خونهش رو روشن میذارم. میشینم رو مبل قدیمیش و یه کم تلویزیون میبینم. یکم گریه میکنم و برمیگردم خونه خودم. مادر واقعا نعمته
🎩 @Social_Twitter
ما تو زبان ترکی نمیگیم دلم برات تنگ شده...
ما میگیم:
فیکرین نَن گِجه لَر یاتا بیلمیرَم
بو فیکری باشیمنان آتا بیلمیرم :))
🎩 @Social_Twitter
تفاوت بین بچهی اول و دوم خیلی زیاد و عجیبه. مثلا من به عنوان بچه اول صبح که بیدار میشم درجا با یه چشم باز و یه چشم بسته پتو رو تا میکنم و مرتب میذارم روی تخت ولی داداش کوچیکم با این منطق که "شب دوباره میخوام بخوابم دیگه" دست بهشون نمیزنه.
🎩 @Social_Twitter
حس میکنم هیچوقت درک نشدم تو زندگیم.
البته صرفا اطرافیانم مقصر نیستن، خودم نتونستم اون منِ واقعی رو به کسی نشون بدم که بقیه تلاش کنن بفهمنم و کنارم باشن.
🎩 @Social_Twitter
چرا همه تو فضای مجازی خوش تیپ و خوش پوش و خوش هیکل و پول دار وخوش سفرن
و این بدبخت بیچاره ها هم فقط منم و دوستای اطرافم
عجیبه واقعا
🎩 @Social_Twitter
1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دنیای کاترپیلارها در خارقالعاده بودن انتها نداره واقعا! شما اینو ببین که چجوری روی برگ استتار کرده!
🎩 @Social_Twitter
بچه که بودم از عصرها بدم میومد،ناهار رو که میخوردیم همه عادت داشتن میخوابیدن و من تنهاترین کودک جهان میشدم.بدون همبازی، بدون تفریح، بدون دلخوشی، بدون همصحبت.الان عصره؛خیلی عصره.
🎩 @Social_Twitter