قشنگترین دعایی که شنیدم از محمد العدوی است که میگه: یارَبِّ لا تُعَلِّق قَلبی بِما لَیسَ لی.
پروردگارا قلب مرا
به آنچه برای من نیست، وابسته مگردان!
🎩 @Social_Twitter
میگن هیچوقت نمیدونی چی داری تا وقتی که از دستش بدی ولی من فکر میکنم همه میدونن چی دارن،فقط فکر میکنن هیچوقت از دستش نمیدن.
🎩 @Social_Twitter
بزرگترین لطفی که میتونی در حق خودت بکنی
اینه که از هرکی کوچیکترین حس بدی میگیری
از زندگیت حذفش کنی..
خودت با ارزش ترین فرد زندگی خودتی،
نذار یه نفر، دوبار حالت رو بد کنه..
🎩 @Social_Twitter
امروز رفتم تو یه مغازه نون بخرم دوتا دختر 7-8 ساله چسبیدن به دستم که گشنمونه و چیپس میخواستن اول گفتم نه اما اینقدر کلافم کردن گفتم باشه بردار و برو یه لحظه احساس کردم دستش تو کیفمه فوری دستشو گرفتم گوشیم تو دستش بود
پ.ن: این سناریو کلا یکی از شگرداشونه که دورتون جمع میشن تا کلافه بشید و یکیشون گوشیتونو بزنه، مواظب باشید در کل.
🎩 @Social_Twitter
اگه دروغاتونو به روتون نمیاریم واسه اینه که حوصله نداریم دروغای جدیدی که واسه توجیه دروغای قبلی میگینو بشنویم!
🎩 @Social_Twitter
کلا نقشه ساختمون همه مدارس دولتی یکیه فک کنم
الان شما دیفالت این عکسو به یه دانش آموز مدرسه دولتی نشون بدی میگه عه مدرسه ما😂🤦🏼♀
🎩 @Social_Twitter
برای زندگی مطلوب، خودشناسی کافی نیست و باید ویژگیهای جهان را نیز شناخت:
۱) بیثباتی همه چیز، از جمله خود ما؛
۲) تزاحم: کسب هیچ چیز رایگان نیست؛
۳) ناآشکارگی حقیقت؛
۴) جبر موقعیت: بسیاری چیزها بر ما تحمیل شده. بپذیر و دوستشان بدار؛
۵) تلاش ما «فقط» شرط لازم وصول به نتیجه است.
🎩 @Social_Twitter
افسردگی تا جلو در باشگاه همراهیم میکنه، میگه برو ورزش کن و مراقب باش، برگرد که جلو در منتظرتم.
🎩 @Social_Twitter
جذاب تر از آدمایی که موقع بحث و دعوا حرمت نگه میدارن وجود نداره.
🎩 @Social_Twitter