یسری ادما به حدی اثر مخرب تو زندگیت داشتن که باعث شده تو حتی به یکی با تشابه اسمی با اونا هم حس بدی داشته باشی و نخوای نزدیکت شه.
🎩 @Social_Twitter
من منتظرم ۱۵ بیاد، ۱۴ رجیستر بشه ۱۳ افت قیمت پیدا کنه تا من بتونم آیفون ۱۱ بگیرم :(
🎩 @Social_Twitter
خواستم رویاهامو دنبال کنم کابوسام درو باز کردن به من اشاره کردن بیا
🎩 @Social_Twitter
کارما میگه: بعضی وقتا باید تو زندگی عذاب بکشی، نه بخاطر اینکه آدم بدی بودی بلکه به خاطر اینکه درک نکردی کجا باید دست از خوب بودن برداری...
🎩 @Social_Twitter
یه بار رفته بودیم اتاق فرار ، بعد من انقدر بچه های خودمونو هی می ترسوندم ، مسئول بازی بازیو متوقف کرد گفت یا ما بترسونیم یا شما
🎩 @Social_Twitter
یادتونه بچه بودیم ته مهمونیا چقد التماس بزرگترای فامیل رو میکردیم که بذارن بچههاشون خونمون بمونن؟
واقعا درک نمیکنم برا چی بود، یادمه حتی وقتی اجازه میدادن بچههاشون بمونن خونمون حوصلهم سر میرفت و باهاشون بازی نمیکردم، فقط دوس داشتم باشن اونجا، همین.
🎩 @Social_Twitter
تراپیست دیگه به کار من نمیاد باید برم پیش خدا خودش باز کنه ببینه چرا دستگاه اینطوری کار میکنه
🎩 @Social_Twitter
امروز از زنداییم پرسیدم بچهها چطورن گفت «مرسی اونام خوبن دستبوستن». لعنتی من هنوز بچهم، نمیخوام بزرگ بشم. دستبوستن چیه؟ بگو بیاید باهم بازی کنید.
🎩 @Social_Twitter