یه دونه از این سینی چاییا خونه مادربزرگ که میشینی دور هم میگی میخندی و چای میخوری 😋
× Mohsen ×
🎩 @Social_Twitter
یهو یادم افتاد شهاب مظفری بچگیش توپ چهل تیکه بوده، اعصابم خورد شد.
× Atom ×
🎩 @Social_Twitter
منطقی حرف زدن با بعضی ها،
حتی از پوشیدن دمپایی انگشتی با جوراب هم سخت تره!!!
»Ali Mashayekhi«
🎩 @Social_Twitter
توجه کردید وایتکس داخلش چربی نیست ولی وقتی دست میزنید لیز و چربه؟ اون لیز شدنش رو پوست دست، به خاطر اینکه اول با چربی پوست تشکیل صابون میده بعد باعث تخریب بافت پوست میشه.
× Run Ali Run ×
🎩 @Social_Twitter
راننده اسنپ تو ماشینش یه نوشته با این مضمون که ناشنواست گذاشته بود. وسط مسیر گوشیش زنگ خورد، برداشت و با گوشی صحبت کرد!
گفتم: پس چرا این کاغذو چسبوندی؟ گفت: بعضی روزا حوصلهی آدما رو ندارم...
»اپسیلون«
🎩 @Social_Twitter
استوری واتساپ اینجوریه که دوست و رفیقات نمیبینن ولی تعمیرکار یخچال خونه مامان بزرگت میبینه😐😂
»sogand«
🎩 @Social_Twitter
یا تو جلوی اشتباهت رو میگیری، یا اشتباهت جلوی زندگیت رو میگیره! به همین سادگی
»حامید«
🎩 @Social_Twitter
قبلنا زورگیرا میومدن تو یه کوچه تاریک خفتت میکردن پولاتو میزدیدن :)) الان همونا کافه زدن
»علــي اقـا پـــايــدار«
🎩 @Social_Twitter