از هم طلاق گرفتند توی جلسات مشاوره که میومدن، خیلی رفتارهای پرانرژی و خوبی نسبت به هم داشتن
با هم شوخی میکردن و موقع رفتن هم بهش میگفت ماشین نگیر، خودم میرسونمت
ازش میپرسید ناهار خوردی؟ و ...
گفتم نمیشه ادامه بدین؟
یکیشون گفت بهم آسیب میزنیم، بعضی وقتا دوست داشتن در نبودنه!.
»𝒅𝒓 𝒇𝒂𝒆𝒛𝒆 𝒎«
🎩 @Social_Twitter
۲۹ سالمه و هیچ ایده ای ندارم که میخوام با زندگیم چیکار کنم و با ابن قضیه هیچ مشکلی ندارم :)
»Aslan Haghdoust«
🎩 @Social_Twitter
اینکه الان پولش رو ندارم یه درده، اینکه میدونم در آینده گرونتر میشه و بیشتر پولش رو ندارم هزار درد.
»دومینور هارمونیک«
🎩 @Social_Twitter
وقتی میخواید قیمت رو بگید و میگید «فلان تومن، با احترام» یعنی خودتون فکر میکنید که این قیمت بی احترامیه و میخواید یه جوری صافش کنید.
»حشمت کرایست«
🎩 @Social_Twitter
چیزی که تو آنلاین شاپا سفارش میدی vs چیزی که تحویل میگیری
»Atiyelak«
🎩 @Social_Twitter
بردن ظرف کثیف برای کسی که داره ظرف میشوره خیلی ریسک بالایی داره،
من خودم هروقت یکی همچین کاری میکنه دوست دارم با چاقو بزنم تو چشش
»خلافکار«
🎩 @Social_Twitter
به بابام گفتم توهم زدی؟ گفت درست صحبت کن.
گفتم شماهم زدی؟
»موفاسا«
🎩 @Social_Twitter
یکی از تفریحای جالب مامانا اینه که غذایی که دوست داری رو جوری بپزن که دوست نداری
× يك آدم اينجورى! ×
🎩 @Social_Twitter
یه چیزی خوندم که خیلی فکت بود، نوشته بود:
«وقتی تن کسی رو زخمی کنی،
دیگه بعدش نوازش کردنش فقط دردشو بیشتر می کنه.»
چقدر تو این یه جمله حرفه.
× Kaveh Sadeghi ×
🎩 @Social_Twitter