با خودمون تکرار کنیم:
میشه بدون توهین، اظهار مخالفت کرد
میشه بدون تحقیر، ابراز وجود کرد
میشه بدون تخریب، جایگاه پیدا کرد
میشه بدون حسادت، به دست آورد
》ضدی《
🎩 @Social_Twitter
دخترِ دختر عموم ۱۱سالشه خونشون نزدیکه خونمونه، بعدازظهرا میاد با خواهرم بازی میکنه، یهو گوشیش زنگ خورد قطع که کرد بدو بدو لباس پوشید، بهش میگم چیزی شده مهتا؟ میگه نهههههه شام برنج دراز داریم، مامانم میگه.
منظورش ماکارونی بود:))))))))))))))))
》Yasi《
🎩 @Social_Twitter
سرانجام به این نتیجه خواهی رسید که از تمامی کسانی که برایشان وقت گذاشتی نیازمندتر بودی
》خلافکار《
🎩 @Social_Twitter
مامانم با چندتا از وسایل خونه بلد نیست کار کنه،
بهش یاد نمیدم که وقتی قهریم یه دلیل باشه که باهام حرف بزنه :)))
》چیـــکا《
🎩 @Social_Twitter
از وقتی پاوربانک خریدم هر جا دلم بخواد میشینم تا شارژرم بفهمه رئیس کیه
× مُصین نگنت ×
🎩 @Social_Twitter
یکی از دوستام تو نتورکه. نزدیک دو ساله که هر روز استوری میذاره "اتفاقای خوبی در راهه". فکر کنم منتظر مرگ پدربزرگشه تا به مامانش ارث برسه.
》هاشم《
🎩 @Social_Twitter
به نظرم سن ۱۰ تا ۱۸ سالگی زمان پررورش اعتمادبه نفسه، اگه اطرافت ادمهایی باشن که از خوبیات بگن و عیبهای ظاهریت رو به روت نیارن، حالا چه برسه به اینکه مسخره کنن، روان سالمتر و اعتماد به نفس بالاتری خواهی داشت
*کالاماری*
🎩 @Social_Twitter