من دیگه کاملا شبیه پیرمردهای بازنشسته شدم. تنها تفاوتی که با اونها دارم اینه که شطرنجم خوب نیست.
*دومینور هارمونیک*
🎩 @Social_Twitter
هر کسی در بحث آرومه و عصبانی نمیشه لزوما آدم منطقیای نیست. منطقی حرف زدن با آرامش داشتن دوتا چیز متفاوته. گول هر آروم بودنی رو نخورید!
*مجید میرزایی*
🎩 @Social_Twitter
چای کیسهای تو لیوان، یعنی من دیگر در این خانه ارج و قرب ندارم.
*ناز💤بانوی سابق*
🎩 @Social_Twitter
حقیقت تلخ ماجرا اینه که فقط پنج درصد آدمای اطرافتون، شما رو به خاطر خودتون میخوان.
*آلوووین*
🎩 @Social_Twitter
- بالایی بنزه، پایینی نیسان!
هیچوقت از روی اسم کسی رو قضاوت نکنیم! ((:
*مهدیار*
🎩 @Social_Twitter
تو زندگیم همیشه سه تا مشکل داشتم :
کمبود دانش
فرصت سوزی
کافی نبودن پول
*خودشه*
🎩 @Social_Twitter
آدم حتی قبل جنگ هم باید املت با پیاز بزنه، جنگ و شاید نبری ولی چرت بعدش تضمینیه.
*حاجی واشنگتن*
🎩 @Social_Twitter
یه چند روزیه میخوام یه نفرو تو اینستا بلاک کنم ولی فیلتر شکنم یاری نمیکنه الان رفتم دیدم زودتر بلاکم کرده:)))
متاسفانه این جنگ رو به وی پی ان باختم.
•الی•
🎩 @Social_Twitter
از وقتی فهمیدم کوتاهی مو تو ارایشگاه مردونه ۱۵۰ تومنه واقعا دلم میخواد پسر شم
• پوکاهانتس•
🎩 @Social_Twitter