- بالایی بنزه، پایینی نیسان!
هیچوقت از روی اسم کسی رو قضاوت نکنیم! ((:
*مهدیار*
🎩 @Social_Twitter
تو زندگیم همیشه سه تا مشکل داشتم :
کمبود دانش
فرصت سوزی
کافی نبودن پول
*خودشه*
🎩 @Social_Twitter
آدم حتی قبل جنگ هم باید املت با پیاز بزنه، جنگ و شاید نبری ولی چرت بعدش تضمینیه.
*حاجی واشنگتن*
🎩 @Social_Twitter
یه چند روزیه میخوام یه نفرو تو اینستا بلاک کنم ولی فیلتر شکنم یاری نمیکنه الان رفتم دیدم زودتر بلاکم کرده:)))
متاسفانه این جنگ رو به وی پی ان باختم.
•الی•
🎩 @Social_Twitter
از وقتی فهمیدم کوتاهی مو تو ارایشگاه مردونه ۱۵۰ تومنه واقعا دلم میخواد پسر شم
• پوکاهانتس•
🎩 @Social_Twitter
وقتی فقط دو دقیقه پامو از خونه بزارم بیرون.
واکنش خواهرم:
》آریوبرزن《
🎩 @Social_Twitter
ما یه دخترخانم تو فامیلمون داریم
جهیزیه اش چندساله کامله
حتی هدیه های عقدشم خریده
اما شوهر دومتری براش گیر نمیاد
چون خودش ۱۸۰ قدشه:))))
》Nasrin《
🎩 @Social_Twitter
دخترعموم قوهٔ تخیل عجیبی داره...
یهبار گفت من میرم با عروسکام بازی کنم و رفت تو اتاقش. دو دقیقه بعد گریهکنان اومد بیرون، پرسیدیم چی شده؟!
گفت: عروسکام منو بازی نمیدن!! :)))
》مهدیار《
🎩 @Social_Twitter
کافهها هر روز دارن خطرناکتر و احمقانهتر میشن. مثلا ما امروز تو بیل غذا خوردیم!
》میرزایی《
🎩 @Social_Twitter
شما هرچی میخواین بگین ولی من هنوزم ببینم تلویزیون باب اسفنجی یا پلنگ صورتی نشون میده میشینم نگاه میکنم.
》𝐀𝐫𝐭𝐡𝐮𝐫 𝐌𝐨𝐫𝐠𝐚𝐧《
🎩 @Social_Twitter
دیگه کمکم داره قیمت یه دونه سکه هم ارتباط شو با ازدواج آسان قطع میکنه…
احتمالا مهریه ها از این به بعد اینجوری میشه:
۱۴ عدد آینه بغل پراید
》هاشمی《
🎩 @Social_Twitter