از اونجایی که میگین “بین خودمون باشه”، دیگه بین خودشون نیست
•حسین•
🎩 @Social_Twitter
یه دوستی داریم که وقتی دوم دبستان بودیم فامیلشون اومد دو سال ارشدش رو بجای خوابگاه خونه اینا باشه و درسش تموم شد بره.
ما دبستان، راهنمایی، دبیرستان و دانشگاهمون تموم شد، داریم این هنوز از خونه دوستمون نرفته.
»لیلی«
🎩 @Social_Twitter
هدایت شده از تبلیغات تم
25.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
‼️عصبانیت شدید مجری بخاطر عوارض رنگ های شیمیایی و سفید شدن موهاش!!!
این راهکار قاتل سفیدی مو شد 😱
جهت کسب اطلاعات بیشتر ، روی لینک زیر کلیک کنید👇👇
https://1ta100.ir/tlg-ads/500
https://1ta100.ir/tlg-ads/500
کریس رفته خونه و الان با جورجیا دعوا و مرافع دارن، جورجیا میگه این فرشا جفته یه لنگشو آوردی من اینو کجا پهن کنم؟
• EhsaN •
🎩 @Social_Twitter
کاش شهریور بفهمه دیگه پاییز شده و بهتره که بره
•مریم غیرمقدس•
🎩 @Social_Twitter
واقعا شما با این غذا سیر میشین؟
والا این لابلای دندونامون گم میشه.
•mehdi
🎩 @Social_Twitter
هر ايرانى يك :
"حالا من كه به فال و دعا گرفتن و اين خرافات اعتقاد ندارم، ولى اين زنه كه رفتم پيشش يه فال تاروت برام گرفت، اصلاً عالى بود عالى همه چيزو درست گفت."
• امير •
🎩 @Social_Twitter
بدِ داستان اینجاست که :
داریم تو افکاراتی دست و پا میزنیم که هیچ کدوم متعلق به ما نیست ….
امیدوارم غرق نشیم :)
•mad medico•
🎩 @Social_Twitter
"ببخشید دیر شد داشتم تو آینه قربون صدقه خودم میرفتم" دلیل قابلقبولی برای دیر کردنه.
• ed •
🎩 @Social_Twitter