تلخ ترین پارادوکس در مورد عشق
رو خانم فروغ فرخزاد تو این بیت گفته:
«من از تو میمردم اما تو زندگانی من بودی.»
•علی•
🎩 @Social_Twitter
متولدین هشتاد دارن میرن که ارشد بخونن، دنیا عجیب شده.
• مـــــریـــنــــــــاز •
🎩 @Social_Twitter
تقابل پرگل پس از ۹ سال! پیروزی سخت باواریاییها مقابل شیاطین سرخ
بایرن مونیخ ۴
منچستر یونایتد ۳
•OPT•
🎩 @Social_Twitter
«عانقیني
فهذا الليل طويل
و أضلُّعي متعبة.»
در آغوشم بگیر
که این شب طولانی است
و استخوانهایم خستهاند.
- لاادری؛ فارسیِ فاطمه بهارمست.
• آن؛ •
🎩 @Social_Twitter
عاشق این کارتون بودم من :)))
دنیاشون خیلی گوگولی و قشنگ بود و همیشه دلم میخواست شکمم مثل اینا باشه.
》استووی《
🎩 @Social_Twitter
یه روزی انقدر پولدار میشم همه این جورابارو میخرم و همشونو یکجا اتیش میزنم
»براندو مارلو
🎩 @Social_Twitter
هیچوقت یادم نمیره، بچه بودم یبار روز تولدم بود بابامیهو اومد گفت پسرم تولدت مبارک درسته برات کادو نگرفتم ولی همیشه به یادتم، کیک هم گرفتم، گفتم اشکال نداره همین که به فکرم بودی کافیه باباجون، حالا کیکو بیار بخوریم، گفت کیکو واسه تو نگرفتم که بعد کیکو اورد نشست جلوم با چایی خورد.
»فلج مغزی«
🎩 @Social_Twitter
واسه من کم نباشید..!
من بین کم و هیچی، هیچی رو انتخاب میکنم
»چالی«
🎩 @Social_Twitter
دلم برای دورانی که میرفتیم با استاد چونه میزدیم ٢/٢۵ رو ١٧ بده تنگ شده..
• پيام•
🎩 @Social_Twitter
از قديم میگفتن پول ميادو ميره که البته اون مال قديم بود، الان نمياد ولي ميره
»خانم آقاي ميم«
🎩 @Social_Twitter