یه روزی انقدر پولدار میشم همه این جورابارو میخرم و همشونو یکجا اتیش میزنم
»براندو مارلو
🎩 @Social_Twitter
هیچوقت یادم نمیره، بچه بودم یبار روز تولدم بود بابامیهو اومد گفت پسرم تولدت مبارک درسته برات کادو نگرفتم ولی همیشه به یادتم، کیک هم گرفتم، گفتم اشکال نداره همین که به فکرم بودی کافیه باباجون، حالا کیکو بیار بخوریم، گفت کیکو واسه تو نگرفتم که بعد کیکو اورد نشست جلوم با چایی خورد.
»فلج مغزی«
🎩 @Social_Twitter
واسه من کم نباشید..!
من بین کم و هیچی، هیچی رو انتخاب میکنم
»چالی«
🎩 @Social_Twitter
دلم برای دورانی که میرفتیم با استاد چونه میزدیم ٢/٢۵ رو ١٧ بده تنگ شده..
• پيام•
🎩 @Social_Twitter
از قديم میگفتن پول ميادو ميره که البته اون مال قديم بود، الان نمياد ولي ميره
»خانم آقاي ميم«
🎩 @Social_Twitter
بنظرم ۱۸ تا ۲۴ سالگی زمان مهمونی و مسافرت و دراگ نیست، مهمترین زمان برای دانشگاه و پیگیری هدفاتو یادگیری زبانو وقت گذاشتن برای کلاسای مورد علاقت و شروع یه کار خوبه، اون سهتای اول فقط بهترین سالای زندگیتو تباه میکنه.
*la vie en rose*
🎩 @Social_Twitter
با این قیمتا، خوشتیپی برای من یه قضیهی تموم شدس.
•مهســـما•
🎩 @Social_Twitter
هتل میگون، منظر بانگلوها- 1352 خورشیدی
معماری ایرج کلانتری
*Mr Zand*
🎩 @Social_Twitter
ﻫﻤﺴﺎﯾﻤﻮﻥ ﻧﺬﺭﯼ ﺁﻭﺭﺩﻩ ﺑﻮﺩ ﺍﻭﻣﺪﻡ ﺗﺸﮑﺮ ﮐﻨﻢ ﻗﺎﻃﯽ ﮐﺮﺩﻡ ﮔﻔﺘﻢ:
ﺧﺪﺍﺭﻭﺷﮑﺮ ...
ﺑﯿﭽﺎﺭﻩ ﻓﮑﺮ ﮐﺮﺩ دارم از ﮔﺸﻨﮕﯽ میمیرم رفت ﺩﻭﺗﺎ دیگه ام برام اورد گفت برا فرداتونم داشته باشید خدا بزرگه پسرم.
*فلوکی*
🎩 @Social_Twitter
اوضام خوبه، به موقع میخوابم، غذا میخورم، با دوستام حرف میزنم، آهنگ گوش میدم ، فقط خوشحال نیستم، دلیلی پیدا نمیکنم برای خوشحالی؛ وگرنه حالم خوبه، این دو تا باهم خیلی فرق دارن.
*آرش*
🎩 @Social_Twitter