واسه من کم نباشید..!
من بین کم و هیچی، هیچی رو انتخاب میکنم
»چالی«
🎩 @Social_Twitter
دلم برای دورانی که میرفتیم با استاد چونه میزدیم ٢/٢۵ رو ١٧ بده تنگ شده..
• پيام•
🎩 @Social_Twitter
از قديم میگفتن پول ميادو ميره که البته اون مال قديم بود، الان نمياد ولي ميره
»خانم آقاي ميم«
🎩 @Social_Twitter
بنظرم ۱۸ تا ۲۴ سالگی زمان مهمونی و مسافرت و دراگ نیست، مهمترین زمان برای دانشگاه و پیگیری هدفاتو یادگیری زبانو وقت گذاشتن برای کلاسای مورد علاقت و شروع یه کار خوبه، اون سهتای اول فقط بهترین سالای زندگیتو تباه میکنه.
*la vie en rose*
🎩 @Social_Twitter
با این قیمتا، خوشتیپی برای من یه قضیهی تموم شدس.
•مهســـما•
🎩 @Social_Twitter
هتل میگون، منظر بانگلوها- 1352 خورشیدی
معماری ایرج کلانتری
*Mr Zand*
🎩 @Social_Twitter
ﻫﻤﺴﺎﯾﻤﻮﻥ ﻧﺬﺭﯼ ﺁﻭﺭﺩﻩ ﺑﻮﺩ ﺍﻭﻣﺪﻡ ﺗﺸﮑﺮ ﮐﻨﻢ ﻗﺎﻃﯽ ﮐﺮﺩﻡ ﮔﻔﺘﻢ:
ﺧﺪﺍﺭﻭﺷﮑﺮ ...
ﺑﯿﭽﺎﺭﻩ ﻓﮑﺮ ﮐﺮﺩ دارم از ﮔﺸﻨﮕﯽ میمیرم رفت ﺩﻭﺗﺎ دیگه ام برام اورد گفت برا فرداتونم داشته باشید خدا بزرگه پسرم.
*فلوکی*
🎩 @Social_Twitter
اوضام خوبه، به موقع میخوابم، غذا میخورم، با دوستام حرف میزنم، آهنگ گوش میدم ، فقط خوشحال نیستم، دلیلی پیدا نمیکنم برای خوشحالی؛ وگرنه حالم خوبه، این دو تا باهم خیلی فرق دارن.
*آرش*
🎩 @Social_Twitter
اگه تو هم یاد بچگیت افتادی و اشک تو چشمات جمع شد سلام 😢
*محمدمهدی*
🎩 @Social_Twitter
مرده اومده بود مغازه، فشارش افتاده بود یه آبمیوه و کلوچه و بستنی برداشت خورد،
یکم سرحال شد اومد حساب کنه دید میشه ۴۶۰۰۰ تومن!
دوباره فشارش افتاد...
*رضا جونیور*
🎩 @Social_Twitter