اول مهر، رادیوی ماشین ساعت ۷ صبح:
در دل دارم امید، بر لب دارم پیام،
همشاگردی سلام، همشاگردی سلام…
من:
》دیکتاتور حانیه《
🎩 @Social_Twitter
ولی اعصاب خرد کن تر از اونایی که فینگلیش تایپ میکنن اونایین که خلاصه تایپ میکنن
نمت، چم، سلم، نمد، یعنی چی آخهههههههه
🎩 @Social_Twitter
دیشب از واحد کناریمون دزدی کردن، و مامان من فکر کرده خودشون دارن اسباب کشی میکنن براشون چایی برده:)
🎩 @Social_Twitter
من اعتماد به نفس اون موقعمو میخوام که سر صف سعی میکردم مثل عبدالباسط قرآن بخونم
•قاوف•
🎩 @Social_Twitter
فشار آب کمه، مشخصه ملت ۱۰ ۱۵ میلیون بچه مدرسه ای رو فرستادن حموم که اول مهر تو کلاس بوی مترو نیاد.
• EhsaN •
🎩 @Social_Twitter
ولی خونهی من این شکلی باشه انقد میشینم توش تا بمیرم.
»زار ممد«
🎩 @Social_Twitter
گریستم؛ برای ما که پاییز نیامده ریختیم
• معین دهاز
•تک مصرع•
🎩 @Social_Twitter
از فصلی که ساعت ۶ بعد از ظهرش هوا تاریک میشه خوشتون میاد ؟
خب برید تو انباری تاریک خونتون خودتون رو حبس کنید و لذت ببرید
•ژنرال •
🎩 @Social_Twitter
یه خانومی هم هست که هر وقت میاد داروخونه لیست داروهاشو اینجوری به من نشون میده...
یعنی هر بار نظم و شخصیت این زنو میبینم ذوق میکنم🙂
»Merinaz5«
🎩 @Social_Twitter
یکی جدی بودنش به دلمیشینه، یکی خوش اخلاق بودنش. یکی سرسنگینش به دل میشینه یکی شیطون بودنش! یکی کم حرفش دوست داشتنیه یکی پرحرفش!
اگر ادای کسی رو دربیارید، جذاب نمیشید ، مسخره میشید
»کُنجِـد«
🎩 @Social_Twitter
درحالی که شما موبایلاتون 4،5 تا دوربین داره من هرکی گوشیمو میبینه میگهه اااااا یادش بخیر از اینا
»علــي اقـا پـــايــدار«
🎩 @Social_Twitter