يجوري ميگن پاييز اومده پي نامردي انگار تابستون اومده بود پي جوونمردي و مرام و معرفت
•دلبر•
🎩 @Social_Twitter
اول مهر شد
میدون شهرداری رشت داره گرم میکنه
برای عکس بارونی
•Zhuan•
🎩 @Social_Twitter
از خوب بودن پاییز همین بس که
بالاخره ساعتِ گوشیم میزون شد
• چندلر فوکین شلبی •
🎩 @Social_Twitter
اولین احساس تلخ جدایی زندگیمو وقتی تجربه کردم که مدیر مدرسه پشت بلندگو گفت:
حالا دست مادرهاتون رو ول کنید و برید سر کلاس
•ژنرال•
🎩 @Social_Twitter
انقدری که کفِ تهران تو هر سوراخی یه دستگاه اسپرسو ساز هست تو قلبِ اروپا نیست. دیروز رفتم کفاشی دیدم یارو پشت در کاغذ زده اسپرسو موجود است.
*چکاس*
🎩 @Social_Twitter
پول اتاق فرار نداشتم یه سوسك انداختم تو اتاق درو بستم
*اسلیم شیدی*
🎩 @Social_Twitter
ما درونگرا نیستیم شما درحدی نیستین که برونمونو قلقلک بدین
*Karen*
🎩 @Social_Twitter
واقعا پسر بودن سخته، داشتم چایی میخوردم یهو دلم واسه میلاد تنگ شد. حالا میلاد کیه؟ وقتی ۸ سالم بود تو عروسی دختر همسایمون یه دونه ترقه بهم داد
*شیمبله*
🎩 @Social_Twitter