ما درونگرا نیستیم شما درحدی نیستین که برونمونو قلقلک بدین
*Karen*
🎩 @Social_Twitter
واقعا پسر بودن سخته، داشتم چایی میخوردم یهو دلم واسه میلاد تنگ شد. حالا میلاد کیه؟ وقتی ۸ سالم بود تو عروسی دختر همسایمون یه دونه ترقه بهم داد
*شیمبله*
🎩 @Social_Twitter
الان وضعیت جوری شده که بخاطر بیپولی سیگار میکشی بعد خود سیگار هم بیپولترت میکنه
*اشکان مدیری*
🎩 @Social_Twitter
یه بار هم تو بچگی مامان بابام خیلی شدید باهم دعواشون شد ، من اون وسط قلبمو گرفتم افتادم زمین با گریه میگفتم بس کنید به خاطر من ، بابام گفت باشه پاشو قلب سمت چپه .
》حاج امیر هستم《
🎩 @Social_Twitter
اگه رفتید یه جایی برگر بخورید و این ترکیب رو دیدید مطمعن باشید برگر رو به قیمت خون پدرشون میفروشن.سریعا محل رو ترک کنید تا نرفته تو پاچهتون.
•HaNa•
🎩 @Social_Twitter
چیزهایی که ما بطور شانسی بدست آوردیم مثل محل تولد، خانواده، زیبایی ... بنظرم فقط میتونیم براش خوشحال باشیم ولی افتخاری نمیتونیم بهش بکنیم چیزهایی باعث افتخاره که خودمون بدست آورده باشیم.
•Peanut Butter•
🎩 @Social_Twitter
شما هم یه آهنگ خوب تو تاکسی پلی میشه یه ذرهشو حفظ میکنید که رسیدین خونه دانلود کنید بعد یادتون میره؟
تازه من هر بیت که میره جلو میگم این بهتره بذار این قسمتشو حفظ کنم: |
•سایکولوجیست•
🎩 @Social_Twitter
صورت دختر همسایهمون سوخته. مامانم پرسیده «براچی؟» مامانش گفته «دیدین میرن تو هوای خیلی سرد یه لیوان آبجوش میریزن بالا، بعد یهو برف میشه؟ این رفته لیوان آبجوش رو ریخته بالا سر خودش،هوا اونقدری سرد نبوده که برف بشه ریخته رو صورتش سوخته.» نتونستم نخندم😂
》سمانه《
🎩 @Social_Twitter
یه استاد داریم مثل افسر گواهینامهست،
بار اولو میندازه.
•ماهد•
🎩 @Social_Twitter