eitaa logo
توییتر مدیا
22.5هزار دنبال‌کننده
15.1هزار عکس
2.1هزار ویدیو
6 فایل
گلچینی از بهترین مطالب توییتر و ویراستی ارتباط با ادمین: @abozar_zaman تبلیغات👇 http://eitaa.com/joinchat/2123169822Cc0f10b760f
مشاهده در ایتا
دانلود
اگه رفتید یه جایی برگر بخورید و این ترکیب رو دیدید مطمعن باشید برگر رو به قیمت خون پدرشون میفروشن.سریعا محل رو ترک کنید تا نرفته تو پاچه‌تون. •HaNa• 🎩 @Social_Twitter
چیزهایی که ما بطور شانسی بدست آوردیم مثل محل تولد، خانواده، زیبایی ... بنظرم فقط میتونیم براش خوشحال باشیم ولی افتخاری نمیتونیم بهش بکنیم چیزهایی باعث افتخاره که خودمون بدست آورده باشیم. •Peanut Butter• 🎩 @Social_Twitter
شما هم یه آهنگ خوب تو تاکسی پلی میشه یه ذره‌شو حفظ میکنید که رسیدین خونه دانلود کنید بعد یادتون میره؟ تازه من هر بیت که میره جلو میگم این بهتره بذار این قسمتشو حفظ کنم: | •سایکولوجیست• 🎩 @Social_Twitter
این عکس به من امید میده برای ادامه زندگی😍 》ri__ra《 🎩 @Social_Twitter
‏صورت دختر همسایه‌مون سوخته. مامانم پرسیده «براچی؟» مامانش گفته «دیدین می‌رن تو هوای خیلی سرد یه لیوان آب‌جوش می‌ریزن بالا، بعد یهو برف می‌شه؟ این رفته لیوان آب‌جوش رو ریخته بالا سر خودش،هوا اونقدری سرد نبوده که برف بشه ریخته رو صورتش سوخته.» نتونستم نخندم😂 》سمانه《 🎩 @Social_Twitter
یه استاد داریم مثل افسر گواهینامه‌ست، بار اولو میندازه. •ماهد• 🎩 @Social_Twitter
تیپیکال مادر ایرانی ببخشید دیگه اگه غذا مورد پسندتون نبود به بزرگی خودتون ببخشید!! غذا: 》هری پاتر فرفری《 🎩 @Social_Twitter
پسرم رو بردم مشاوره چون درس نمیخونه مشاور پرسیده می خوای چه کاره بشی؟گفت: (کفتر باز) یعنی اون لحظه کارد بهم میزدن خونم در نمیومد:)))))) 》مامان ریحانه《 🎩 @Social_Twitter
تاکسی اینترنتی گرفتم بعد يادم رفت خوابيدم بعد شش ساعت ديدم يه ناشناس داره زنگ ميزنه به گوشيم گفت خانوم تشريف نمياريد؟ گفتم واي تا الان صبر كرديد؟ گفت موردي نداره. من حضرت ايوبم😂 》بَـاـا دُختَرِ مَردُم《 🎩 @Social_Twitter
‏یه ساختمون تو کوچه‌مونو دارن می‌شورن، تغییرشو می‌بینم خستگی از تنم میره. 》ساسوره《 🎩 @Social_Twitter
‏بابام داشت گلایه میکرد که عمه‌ام اصلا زنگ نمیزنه که همون لحظه موبایلش زنگ خورد پرسید: ببین شماره کیه! گفتم: عمه گفت: این الان برای چی زنگ زده دیگه، اه 》سنا《 🎩 @Social_Twitter
با یکی احوالپرسی میکردم موقع رفتن به جای اینکه بگه امری نیست؟ گفت اوامری باشه منم‌ هول شدم گفتم عوارضی نیس فکر کنم یاد اتوبان کاشان_قم افتاد 》Dariush《 🎩 @Social_Twitter