عکاسها هم خوب یاد گرفتنا.
میرن یه سریا رو پیدا میکنن که با 1100 هم ازشون عکس بندازی خوشگل میشن، بعد به عنوان کارشون عکسای اونا رو میذارن تو پیجشون.
اگه خیلی عکاسی بیا یه عکس قدی خوب از من بگیر، بعد به خودت بگو عکاس.
»The__Sina«
🎩 @Social_Twitter
بعضیا هستند که اگه اینستاگرام نبود، هیچی تو جامعه حسابشون نمیکردن. الان اومدن فاز روشنفکری و نصیحت مردم برداشتن. برو عمو
»Peyman Shouryabi«
🎩 @Social_Twitter
من ترم اول دانشگاه واحدايی كه بم دادن و خيلی دوس داشتم بهشون وابسته شدم دیگه هر ترم همونارو برمیدارم
»علی اقا پایدار«
🎩 @Social_Twitter
با ما پسرای پرستار ازدواج کنین، علاوه بر پرستاری خیاطیمونم خوبه :)
»جناب آقای پرستار«
🎩 @Social_Twitter
ما كردا يكی از قسم هامون اينه: "و گيس دالِگِم قسم" يعنی به موهای مادرم قسم
خدايی خيلی قشنگه...
»سالینا«
🎩 @Social_Twitter
مشکل اصلی من اینه که یک سوم طول روز رو خوابم، دو سوم دیگهش هم خوابم میاد.
»Atom«
🎩 @Social_Twitter
فلسفهی اینا اینه که بذاری رو داشبورد بالا پایین شه بعد این روش لیوان گذاشته که نشه. انگار بلبل بخری نوکشو ببندی که نخونه
»حشمت کرایست«
🎩 @Social_Twitter
اگه کارمایی وجود داشت که تو الان نباید انقد موفق بودی عزیزم.
»بهنوش«
🎩 @Social_Twitter
هرچقدرم که با خونوادم مشکل داشته باشم میرسم خونه انگار دلم قرص میشه و آروم میشم. چیه این بشر.
»رضایه«
🎩 @Social_Twitter