بعضیا هستند که اگه اینستاگرام نبود، هیچی تو جامعه حسابشون نمیکردن. الان اومدن فاز روشنفکری و نصیحت مردم برداشتن. برو عمو
»Peyman Shouryabi«
🎩 @Social_Twitter
من ترم اول دانشگاه واحدايی كه بم دادن و خيلی دوس داشتم بهشون وابسته شدم دیگه هر ترم همونارو برمیدارم
»علی اقا پایدار«
🎩 @Social_Twitter
با ما پسرای پرستار ازدواج کنین، علاوه بر پرستاری خیاطیمونم خوبه :)
»جناب آقای پرستار«
🎩 @Social_Twitter
ما كردا يكی از قسم هامون اينه: "و گيس دالِگِم قسم" يعنی به موهای مادرم قسم
خدايی خيلی قشنگه...
»سالینا«
🎩 @Social_Twitter
مشکل اصلی من اینه که یک سوم طول روز رو خوابم، دو سوم دیگهش هم خوابم میاد.
»Atom«
🎩 @Social_Twitter
فلسفهی اینا اینه که بذاری رو داشبورد بالا پایین شه بعد این روش لیوان گذاشته که نشه. انگار بلبل بخری نوکشو ببندی که نخونه
»حشمت کرایست«
🎩 @Social_Twitter
اگه کارمایی وجود داشت که تو الان نباید انقد موفق بودی عزیزم.
»بهنوش«
🎩 @Social_Twitter
هرچقدرم که با خونوادم مشکل داشته باشم میرسم خونه انگار دلم قرص میشه و آروم میشم. چیه این بشر.
»رضایه«
🎩 @Social_Twitter
روحتون زخم بزرگی برمیداره اما هرگز به بزرگی زخمهای زندگی معیوبی که درش بودید نخواهد بود. همه آدمها لایق آرامش و لبخندند، لایق احترام و دوست داشته شدن، خودتون رو خیلی دوست بدارید. همین.
•Mehrnoosh•
🎩 @Social_Twitter
لطفا اگر فروشنده (خصوصا میوه فروشی) هستین به اندازه درخواست مشتری و نه بیشتر جنس رو وزن کنید، تو این روزا و وضع قیمتا ممکنه کسی پول بیشتری همراهش نباشه، مردم غرورشونو از سر راه نیاوردن عزیز!
»جاپلین«
🎩 @Social_Twitter