eitaa logo
توییتر مدیا
22.5هزار دنبال‌کننده
15.1هزار عکس
2.1هزار ویدیو
6 فایل
گلچینی از بهترین مطالب توییتر و ویراستی ارتباط با ادمین: @abozar_zaman تبلیغات👇 http://eitaa.com/joinchat/2123169822Cc0f10b760f
مشاهده در ایتا
دانلود
با ما پسرای پرستار ازدواج کنین، علاوه بر پرستاری خیاطیمونم خوبه :) »جناب آقای پرستار« 🎩 @Social_Twitter
ما كردا يكی از قسم هامون اينه: "و گيس دالِگِم قسم" يعنی به موهای مادرم قسم خدايی خيلی قشنگه... »سالینا« 🎩 @Social_Twitter
مشکل اصلی من اینه که یک سوم طول روز رو خوابم، دو سوم دیگه‌ش هم خوابم میاد. »Atom« 🎩 @Social_Twitter
فلسفه‌ی اینا اینه که بذاری رو داشبورد بالا پایین شه بعد این روش لیوان گذاشته که نشه. انگار بلبل بخری نوکشو ببندی که نخونه »حشمت کرایست« 🎩 @Social_Twitter
اگه کارمایی وجود داشت که تو الان نباید انقد موفق بودی عزیزم. »بهنوش« 🎩 @Social_Twitter
‏هرچقدرم که با خونوادم مشکل داشته باشم میرسم خونه انگار دلم قرص میشه و آروم میشم. چیه این بشر. »رضایه« 🎩 @Social_Twitter
مادر: بچه‌‌م رفته دانشگاه دکتر شه بچه‌ش: •کرونر• 🎩 @Social_Twitter
روحتون زخم بزرگی بر‌می‌داره اما هرگز به بزرگی زخم‌های زندگی معیوبی که درش بودید نخواهد بود. همه آدم‌ها لایق آرامش و لبخندند، لایق احترام و دوست داشته شدن، خودتون رو خیلی دوست بدارید. همین. •Mehrnoosh• 🎩 @Social_Twitter
لطفا اگر فروشنده (خصوصا میوه فروشی) هستین به اندازه درخواست مشتری و نه بیشتر جنس رو وزن کنید، تو این روزا و وضع قیمتا ممکنه کسی پول بیشتری همراهش نباشه، مردم غرورشونو از سر راه نیاوردن عزیز! »جاپلین« 🎩 @Social_Twitter
سعدیا! ناله مکن ...🥲😂 دیوان‌حافظ آخه بزرگوار؟ •یاسمن گودرزی• 🎩 @Social_Twitter
یه بنده خدایی زنگ زد بهم یه مشکل سیستمی داشت، گفتم دکمه پایین کیبورد سمت چپ (ctrl) رو نگه دار f5 رو بزن درست میشه. مشکل حل شد و بعدش حدود ۱۰ دقیقه باهم صحبت کردیم. موقع خداحافظی گفت داداش اون دکمه رو که گفتی نگه دار ول کنم؟ •Arman Yazdani• 🎩 @Social_Twitter
شاید بزرگترین ایراد ما ایرانیها این باشه که، تا وقتی طرف زنده است فقط کارهای بدش رو می بینیم، ولی وقتی می میره فقط کارهای خوبش را میگیم! • javi• 🎩 @Social_Twitter