با ما پسرای پرستار ازدواج کنین، علاوه بر پرستاری خیاطیمونم خوبه :)
»جناب آقای پرستار«
🎩 @Social_Twitter
ما كردا يكی از قسم هامون اينه: "و گيس دالِگِم قسم" يعنی به موهای مادرم قسم
خدايی خيلی قشنگه...
»سالینا«
🎩 @Social_Twitter
مشکل اصلی من اینه که یک سوم طول روز رو خوابم، دو سوم دیگهش هم خوابم میاد.
»Atom«
🎩 @Social_Twitter
فلسفهی اینا اینه که بذاری رو داشبورد بالا پایین شه بعد این روش لیوان گذاشته که نشه. انگار بلبل بخری نوکشو ببندی که نخونه
»حشمت کرایست«
🎩 @Social_Twitter
اگه کارمایی وجود داشت که تو الان نباید انقد موفق بودی عزیزم.
»بهنوش«
🎩 @Social_Twitter
هرچقدرم که با خونوادم مشکل داشته باشم میرسم خونه انگار دلم قرص میشه و آروم میشم. چیه این بشر.
»رضایه«
🎩 @Social_Twitter
روحتون زخم بزرگی برمیداره اما هرگز به بزرگی زخمهای زندگی معیوبی که درش بودید نخواهد بود. همه آدمها لایق آرامش و لبخندند، لایق احترام و دوست داشته شدن، خودتون رو خیلی دوست بدارید. همین.
•Mehrnoosh•
🎩 @Social_Twitter
لطفا اگر فروشنده (خصوصا میوه فروشی) هستین به اندازه درخواست مشتری و نه بیشتر جنس رو وزن کنید، تو این روزا و وضع قیمتا ممکنه کسی پول بیشتری همراهش نباشه، مردم غرورشونو از سر راه نیاوردن عزیز!
»جاپلین«
🎩 @Social_Twitter
یه بنده خدایی زنگ زد بهم یه مشکل سیستمی داشت، گفتم دکمه پایین کیبورد سمت چپ (ctrl) رو نگه دار f5 رو بزن درست میشه. مشکل حل شد و بعدش حدود ۱۰ دقیقه باهم صحبت کردیم. موقع خداحافظی گفت داداش اون دکمه رو که گفتی نگه دار ول کنم؟
•Arman Yazdani•
🎩 @Social_Twitter
شاید بزرگترین ایراد ما ایرانیها این باشه که، تا وقتی طرف زنده است فقط کارهای بدش رو می بینیم، ولی وقتی می میره فقط کارهای خوبش را میگیم!
• javi•
🎩 @Social_Twitter