فلسفهی اینا اینه که بذاری رو داشبورد بالا پایین شه بعد این روش لیوان گذاشته که نشه. انگار بلبل بخری نوکشو ببندی که نخونه
»حشمت کرایست«
🎩 @Social_Twitter
اگه کارمایی وجود داشت که تو الان نباید انقد موفق بودی عزیزم.
»بهنوش«
🎩 @Social_Twitter
هرچقدرم که با خونوادم مشکل داشته باشم میرسم خونه انگار دلم قرص میشه و آروم میشم. چیه این بشر.
»رضایه«
🎩 @Social_Twitter
روحتون زخم بزرگی برمیداره اما هرگز به بزرگی زخمهای زندگی معیوبی که درش بودید نخواهد بود. همه آدمها لایق آرامش و لبخندند، لایق احترام و دوست داشته شدن، خودتون رو خیلی دوست بدارید. همین.
•Mehrnoosh•
🎩 @Social_Twitter
لطفا اگر فروشنده (خصوصا میوه فروشی) هستین به اندازه درخواست مشتری و نه بیشتر جنس رو وزن کنید، تو این روزا و وضع قیمتا ممکنه کسی پول بیشتری همراهش نباشه، مردم غرورشونو از سر راه نیاوردن عزیز!
»جاپلین«
🎩 @Social_Twitter
یه بنده خدایی زنگ زد بهم یه مشکل سیستمی داشت، گفتم دکمه پایین کیبورد سمت چپ (ctrl) رو نگه دار f5 رو بزن درست میشه. مشکل حل شد و بعدش حدود ۱۰ دقیقه باهم صحبت کردیم. موقع خداحافظی گفت داداش اون دکمه رو که گفتی نگه دار ول کنم؟
•Arman Yazdani•
🎩 @Social_Twitter
شاید بزرگترین ایراد ما ایرانیها این باشه که، تا وقتی طرف زنده است فقط کارهای بدش رو می بینیم، ولی وقتی می میره فقط کارهای خوبش را میگیم!
• javi•
🎩 @Social_Twitter
بچه بودیم به مادرمون میگفتیم گشنمونه
دست میکرد تو قابلمه برنج
یه مشت برمیداشت اینحور له میکرد کوفته میشد میداد بهمون
هیچوقت مزش یادم نمیره
همون برنج بودااا ولی یچی دیگه
۶ سال آشپزم
هر بار برنج میپزم،یه مشت برمیدارم
ولی مزه دست مادرمو نمیده
شاید برنجم بهتر باشه
ولی دست مادرم نیست
》علی نجفی《
🎩 @Social_Twitter
سوار ماشین شدم راننده از دست مسافر قبلی شاکی بود گفت:
لعنت به این شغل که ما باید هر الاغ بیشعوری رو سوار کنیم😐
》Mr.mohito《
🎩 @Social_Twitter
فوبیا فقط فوبیای قورت دادن نخ نبات ته لیوان چای
•علیرضا کاردار•
🎩 @Social_Twitter