یه بنده خدایی زنگ زد بهم یه مشکل سیستمی داشت، گفتم دکمه پایین کیبورد سمت چپ (ctrl) رو نگه دار f5 رو بزن درست میشه. مشکل حل شد و بعدش حدود ۱۰ دقیقه باهم صحبت کردیم. موقع خداحافظی گفت داداش اون دکمه رو که گفتی نگه دار ول کنم؟
•Arman Yazdani•
🎩 @Social_Twitter
شاید بزرگترین ایراد ما ایرانیها این باشه که، تا وقتی طرف زنده است فقط کارهای بدش رو می بینیم، ولی وقتی می میره فقط کارهای خوبش را میگیم!
• javi•
🎩 @Social_Twitter
بچه بودیم به مادرمون میگفتیم گشنمونه
دست میکرد تو قابلمه برنج
یه مشت برمیداشت اینحور له میکرد کوفته میشد میداد بهمون
هیچوقت مزش یادم نمیره
همون برنج بودااا ولی یچی دیگه
۶ سال آشپزم
هر بار برنج میپزم،یه مشت برمیدارم
ولی مزه دست مادرمو نمیده
شاید برنجم بهتر باشه
ولی دست مادرم نیست
》علی نجفی《
🎩 @Social_Twitter
سوار ماشین شدم راننده از دست مسافر قبلی شاکی بود گفت:
لعنت به این شغل که ما باید هر الاغ بیشعوری رو سوار کنیم😐
》Mr.mohito《
🎩 @Social_Twitter
فوبیا فقط فوبیای قورت دادن نخ نبات ته لیوان چای
•علیرضا کاردار•
🎩 @Social_Twitter
رفتیم خونه عمم عید دیدنی،
داداشم تو خونه واسه خودش نودل درست کرده :/
*لی لی الی*
🎩 @Social_Twitter
پسرخاله شیش سالم داشت به داداشش میگفت اشکال نداره آدم بعضی وقتا گریه کنه. خودتو خالی کن.
پرسیدم چش شده؟!
گفت هیچی زدمش:)))
》نـگـېـن《
🎩 @Social_Twitter
گوشیمو از تعمیرکار تحویل گرفتم، اومدم خونه هندزفری رو که زدم بهش دیدم عملکرد گوشی مختل میشه!
برگشتم به تعمیرکاره گفتم از وقتی گوشیمو درست کردین هربار هندزفری بهش وصل میکنم کیبورد و بعضی چیزاش از کار میفته ولی وقتی هندزفری رو جدا میکنم درست میشه.
گفت: خب هندزفریو بهش وصل نکن!😂
》مهدیار《
🎩 @Social_Twitter
«مهمترین وظیفهی دو نفر در یک پیوند، محافظت از خلوت یکدیگر است.»
*آویشن*
🎩 @Social_Twitter
آدم بالغ حرف میزنه. با برداشتهای ذهنیش زندگی نمیکنه
*Mahsa mojdehi*
🎩 @Social_Twitter