بچه بودیم به مادرمون میگفتیم گشنمونه
دست میکرد تو قابلمه برنج
یه مشت برمیداشت اینحور له میکرد کوفته میشد میداد بهمون
هیچوقت مزش یادم نمیره
همون برنج بودااا ولی یچی دیگه
۶ سال آشپزم
هر بار برنج میپزم،یه مشت برمیدارم
ولی مزه دست مادرمو نمیده
شاید برنجم بهتر باشه
ولی دست مادرم نیست
》علی نجفی《
🎩 @Social_Twitter
سوار ماشین شدم راننده از دست مسافر قبلی شاکی بود گفت:
لعنت به این شغل که ما باید هر الاغ بیشعوری رو سوار کنیم😐
》Mr.mohito《
🎩 @Social_Twitter
فوبیا فقط فوبیای قورت دادن نخ نبات ته لیوان چای
•علیرضا کاردار•
🎩 @Social_Twitter
رفتیم خونه عمم عید دیدنی،
داداشم تو خونه واسه خودش نودل درست کرده :/
*لی لی الی*
🎩 @Social_Twitter
پسرخاله شیش سالم داشت به داداشش میگفت اشکال نداره آدم بعضی وقتا گریه کنه. خودتو خالی کن.
پرسیدم چش شده؟!
گفت هیچی زدمش:)))
》نـگـېـن《
🎩 @Social_Twitter
گوشیمو از تعمیرکار تحویل گرفتم، اومدم خونه هندزفری رو که زدم بهش دیدم عملکرد گوشی مختل میشه!
برگشتم به تعمیرکاره گفتم از وقتی گوشیمو درست کردین هربار هندزفری بهش وصل میکنم کیبورد و بعضی چیزاش از کار میفته ولی وقتی هندزفری رو جدا میکنم درست میشه.
گفت: خب هندزفریو بهش وصل نکن!😂
》مهدیار《
🎩 @Social_Twitter
«مهمترین وظیفهی دو نفر در یک پیوند، محافظت از خلوت یکدیگر است.»
*آویشن*
🎩 @Social_Twitter
آدم بالغ حرف میزنه. با برداشتهای ذهنیش زندگی نمیکنه
*Mahsa mojdehi*
🎩 @Social_Twitter
میخوام بگم میراثِ کودکیِ نسلِ ما هنوز پابرجاست. بچههای فامیل ما با قدرت دارن ادامهش میدن.
»نگار نگار«
🎩 @Social_Twitter
به اندازهای که نشون میدی باورت میکنم، نه به اندازهای که میگی
»موقعیت مقداد«
🎩 @Social_Twitter
نمیدونم دقت کردید یا نه ولی ابعاد نون بربری داره به شیرینی زبون نزدیک میشه نون لواش به کاغذ A5.
»ابراهـــــــیــــم«
🎩 @Social_Twitter